mandag den 17. februar 2014

Madplan- uge 8

Vi har ikke ferie, men denne uge bliver der ikke lavet meget mad, for med 2 fastedage og 2 dage, hvor jeg skal spise ude, så er der ikke mange dage at gøre med :) Jeg klager nu ikke :) Jeg forsøger stadig at skære mere og mere ned på stivelsen, men jeg kan altså ikke undvære mine kartofler og brød. Fint nok med ris og pasta, men kartofler og brød vil jeg have.


Mandag:  Faste - "KarryKål".
Tirsdag: Kartoffelmos. Kylling i fad med svampe og tomat. Grønkålssalat.
Onsdag: Faste - Squashpasta med kødsauce.
Torsdag: Spiser ude + biograf
Fredag:  Spiser ude
Lørdag: LCHF-burger med ost, bacon og tomat.
Søndag: Fiskefrikadeller med rodfrugtfritter, remoulade og råkost.


Bliver der tid til at bage, så bliver det nok til kernebrødet uden mel, for jeg er ret glad for den der konsistens som er en mellemting mellem rugbrød og knækbrød. Desuden skal jeg prøve kræfter med en LCHF-bolle til lørdagens burgere.

Ingen kommentarer: