tirsdag den 28. januar 2014

Madplan- uge 5

Sidste uge fik vi masser af god mad og godt med grøntsager. Jeg har nemlig ferie og lidt mere tid i køkkenet. Samtidig er jeg også begyndt at faste igen, så det skal så også lige passes ind i det hele.
Denne uge har jeg også ferie og her er planen, at vi igen skal spise ordentlig mad. Efteråret var lidt slattent og vi fik for lidt grønt. Nu prøver vi at skrue op for det grønne og lidt ned for stivelsen!


Mandag: Fastedag- Asiatiske salathapsere
Tirsdag: Blomkålspizza. Hvidkålssalat med æble til.
Onsdag: Fastedag- Karrykål.
Torsdag: Baked Chicken Meatballs. Pasta og salat til.
Fredag: Fiskefrikadeller med gulerodsråkost, stegte kartofler og hjemmelavet remoulade.
Lørdag: Spiser jeg ude.
Søndag: Fare for tømmermænd: Junk!








Overvejer at bage nogle cookies, for det er rart at have lidt i kagedåsen hvis der kommer nogen forbi. Ulempen er, at jeg som regel kommer til at spise dem alle sammen selv hvis der ikke kommer gæster :)



Ingen kommentarer: