onsdag den 11. september 2013

Madplan- uge 37

Hov! Nu var jeg lige ved at glemme madplanen igen!
Nå, nu er der vidst ingen tvivl om, at efteråret har ramt os, så der er tid til rodfrugter, svampe, kartoffelmos, simreretter og æbler. Alt sammen noget, som jeg er vild med:)

Denne uge er fyldt med dejlige aftaler med veninder, så jeg kan kun klemme en enkelt fastedag ind, da jeg spiser ude mandag og tirsdag til frokost og torsdag til aften. I weekenden faster jeg ikke, det er for besværligt:)

Mandag: Madder- jeg var for mæt efter frokosten med pigerne:)
Tirsdag: Cheesy Mushroom Quesadillas. Tomat- og æblesalat med bacon til.
Onsdag: Fastedag // Gulerodssuppe.
Torsdag: Spiser jeg med kontorpigerne.
Fredag: Er jeg i Hjerterummet
Lørdag: Kylling med grøntsager, sauce, ristede champignon og kartoffelmos.
Søndag: Er jeg til barnedåb, så aftensmaden bliver bare en mad.

Til barnedåben skal der lige bages 50 cupcakes i søde pige-farver, men ellers håber jeg også at få tid til lidt bageri her i ugen. Nogle gode boller og måske en lille cookie.

2 kommentarer:

opskrifter madplanuge sagde ...

Kan man finde opskriften på din gulerodssuppe nogle steder her på siden? - Kunne du ikke tænke dig at taste nogle af dine opskrifter ind på madplanuge opskrifter??

MissMuffin sagde ...

Nej, for det er en ny opskrift og vidste sig ikke at være en succes:) Findes opskriften på siden, så er der linket til den i madplanen. Jeg holder mig til at lave madplanen her på min egen side...