tirsdag den 2. juli 2013

Madplan- uge 27

Den der madplan, den går ikke for godt herhjemme, så nu strammer vi lige lidt op igen! Jeg er blevet elendig til at komme på torvet og det er jo så dumt, for det er nu der er så meget lækkert at komme efter. Så den her uge skal jeg afsted! Til gengæld er Føltved rykket tæt på, så der henter jeg en del kartofler, ærter og jordbær.
Jeg var kommet ind i en god periode med få kulhydrater, så det skal jeg altså lige igen, men de nye kartofler, dem vil jeg have. Så må jeg undvære andre steder!

Vi har jo fået den fineste gasgrill, så den skal der fyres noget mere op i, også selvom vejret ikke er særligt sommerligt...


Mandag: Fiskepakker med pesto, kartoffelpakker med løg, salat med blomkål, jordbær og ærter.
Tirsdag: Steak-tacos med peberfrugter og guacamole.
Onsdag: Gæster; bagt/grillet havørred med tilbehør. En anderledes jordbær-dessert.
Torsdag: Spiser jeg ude med kontor-pigerne.
Fredag: Salat med kylling, masser af grønt og tallegio.
Lørdag: Er vejret godt, så bliver det grill og salater. Og majskolber!

Søndag: Må tiden vise :)

Ja, brød bages der ikke særligt meget af herhjemme. Jeg overvejer dog at kaste mig over nogle low-carb knækbrød, for de ser super lækre ud. Nu må vi se:) Jeg mangler også at få lavet en ordentlig omgang muesli..


Ingen kommentarer: