søndag den 13. januar 2013

Madplan- uge 3

Efter en uge i Berlin med alt for meget kage og pasta savner jeg frugt, grønt og rugbrød!
Ugens vegetariske bliver en suppe, mens fisken lidt kommer til at afvente turen på torvet fredag. Den skal dog passe til risottoen, så det bliver nok et stykke hvid fisk.


Mandag: Spaghetti og kødsauce. Gulerodssalat til.
Tirsdag: Skinny Baked Potato Soup. Brød til.
Onsdag: Er jeg i Hjerterummet
Torsdag: Grove vafler med spinat. Sprød parmaskinke, mozzarella, soltørrede tomater og grønt til.
Fredag: Baked Cherry Tomato Risotto with thyme and hazelnutgremolata. Stegt fisk til.
Lørdag: Fasanragout med hvidvin og timian. Pasta og grøn salat til.
Søndag: Må tiden vise:)

Denne uge skal jeg have gang i min surdej igen, for jeg savner et godt surdejsbrød. Stakkels Herman overlevde jo ikke flytningen:)
Tager jeg mig sammen, så skal der nok også køres lidt saft på vores juicer, for appelsinerne er vildt gode for tiden.

Ingen kommentarer: