søndag den 25. november 2012

Madplan- uge 48

Vi er næsten på plads i huset og hverdagen begynder så småt at ligne sig selv igen. Mit nye, "gamle" køkken og mig har vidst fundet hinanden og så skal jeg bare lige vænne mig til en lidt sløv ovn...
Ugens vegetariske bliver en omgang tomatsuppe, mens fiskedagen vidst ryger sig en tur:) Ellers står den mest på gamle favoritter, for der er lange skoledage og lavvande på madkontoen.

Mandag: MissMuffins tomatsuppe med kartoffelbrød.
Tirsdag: Lise og Marie kommer og spiser; Chicken Fajitas med guacamole.
Onsdag: MissMuffins lasange. Salat til.
Torsdag: Spiser vi ude // rester fra onsdag
Fredag: Kristian er til julefrokost
Lørdag: Andelår med selleri, timian og pære. Kartoffelmos og rodfrugtsalat til.
Søndag: Må tiden vise

Der skal bages boller med nogle nye gryn, som jeg har fået tilsendt til test. Så der bliver grove boller til madpakke og morgenmad.
Når pigerne kommer på tirsdag skal vi nok have lidt sødt at slutte af på og jeg tror det skal være noget med chokolade:)

Ingen kommentarer: