søndag den 24. juni 2012

Madplan - uge 26

Lige nu går jeg ikke så meget op i de "obligatoriske" fiskedage og vegetar-dage, for vi ning, nyder bare alle de lækre og friske grøntsager der er at få. Især de nye kartofler!
Denne uge overlader heller ikke mange dage til madlavning, for der er en del arbejdsdage i Salling.


Mandag: Kartoffelsalat med frikadeller. Grøn salat til.
Tirsdag: Pasta med spinat, bacon og porcheret æg.
Onsdag: Chicken and hazelnut salad. Brød til.
Torsdag: Arbejder jeg sent
Fredag: Arbejder jeg sent
Lørdag: Fødselsdag hos Dianna
Søndag: Kristian laver mad, for jeg er på arbejde.

Jeg arbejder de fleste dage denne uge, så det er kun Kristian der har madpakke med. Så vanen tro skal der bare bages nogle grove boller. Kristian er meget konservativ omkring hans madpakke og det skal altså helst være bolle/rugbrød med helt almindeligt pålæg, et stykke frugt, en lille juice og en yoghurt til om formiddagen. Jeg synes, at det er temmeligt kedeligt, haha!

Ingen kommentarer: