søndag den 10. juni 2012

Madplan- uge 24

Jeg ELSKER nye kartofler og søde, danske jordbær! Derfor skal vi have masser af dem den her uge og masser af lækre salater.
Min læseferie er begyndt, men til gengæld har jeg et par dage, hvor jeg først er hjemme fra arbejde 18.30, så det er hurtige løsninger, der skal til.
Både vegetar-dagen og fiske-dagen skulle gerne blive en realitet denne uge, men nu må vi se om det hele går som planlagt. Meget af madplanen afhænger nemlig af Torvets udvalg:)


Mandag: Hjemmelavede pizzaer, med bund af surdej.
Tirsdag: "Green salad with strawberries and mozzarella ind carrozza". Hakkebøf og brød til.
Onsdag: Croque Madame med en grøn salat til.
Torsdag: Er jeg ikke hjemme
Fredag: Artichoke Stuffed Shells. Salat til.
Lørdag: Nye kartofler, fiskefilet, persillesauce og nogle grøntsager.
Søndag: Må tiden vise...

Til Kristians madpakke bager jeg nogle små "Ølbrød", som passer godt til spegepølse og leverpostej. Der skal også gøres et forsøg mere med at bage det perfekte, grove sandwichbrød. Bliver der tid til det, så kommer ugen også til at byde på lidt kagebagning.

Ingen kommentarer: