søndag den 4. marts 2012

Madplan- uge 10

Jeg kunne virkeligt godt bruge en større fryser, for man skal bestemt ikke undvurdere det skønne ved, at kunne have nemme rester på lager. Denne uge skal der trilles forårsruller i massevis, så der er et pænt lager. Især de dage, hvor jeg arbejder til 18.15 er det skønt med rester fra fryseren!
Resterne fra mandag skal bruges til min madpakke, men er der mange, kan resten også komme i fryseren til hurtig aftensmad en anden dag.

Mandag: Samosas med karrystegte porrer. Salat til.
Tirsdag: Arbejder jeg sent- sandwich og salat.
Onsdag: Hjemmelavede forårsruller med kokos og mangosalat til.
Torsdag: Skal jeg spise på Cafe Spiret med kontor-tøserne.
Fredag: Taco med guacamole og masser af grønt.
Lørdag: Skal jeg holde 25 års fødselsdag sammen med Nicole.
Søndag: Rester / junk!

Denne uge skal der bages et groft sandwichbrød og laves en hjemmelavet æggesalat til madpakkerne.
Jeg skal også lige ha taget mig sammen til at lave en omgang knækbrød til min madpakke, for med en omgang hummus vil det være nemt og sundt.

Ingen kommentarer: